Προσπαθούσαμε εδώ και καιρό να βρούμε κάποια συνεργασία με επίσημα ευρωπαϊκά προγράμματα ανακατασκευής,

τελικά κάποιες εταιρείες πείστηκαν ότι μπορούν να κερδίσουν όλες οι πλευρές αν συνεργαστούν με κάποιους γνώστες του αντικειμένου.

 

Όσο οι κανόνες εμπορικού δικαίου της ευρωπαϊκής ένωσης γίνονται αυστηρότεροι με τους πωλητές και ελαστικότεροι με τους καταναλωτές,

μοιραία δημιουργούνται κάποια στοκ προϊόντων που λόγω της παγκόσμιας οικονομικής ύφεσης

δε μπορούν απλά να δωρηθούν ή να καταστραφούν.

 

Για να μιλήσουμε λίγο πιο απλά, η Ευρώπη έχει γεμίσει με καταναλωτές οι οποίοι επιστρέφουν προϊόντα σχεδόν ΑΝΑΙΤΙΑ.

 

Μερικά παραδείγματα σχετικά με υπολογιστές:

 

Το προϊόν άργησε να παραδοθεί στον τελικό καταναλωτή, η παραγγελία ακυρώθηκε, η συσκευασία ταλαιπωρήθηκε στα δρομολόγια

και ο επόμενος καταναλωτής δεν τη δέχτηκε.

 

Ο καταναλωτής έκανε χρήση του δικαιώματος επιστροφής εντός 14 ημερών για οποιονδήποτε λόγο, όμως δεν έβαλε όλα τα παρελκόμενα

μέσα στη συσκευασία. Μπορεί να επέστρεψε ένα λάπτοπ χωρίς το φορτιστή πίσω ή και κάποια χαρτιά, ο υπεύθυνος για την επιστροφή

να μην το αντιλήφθηκε και το λάπτοπ να έμεινε απούλητο καθώς δεν είχε πια παρελκόμενα.

 

Ο καταναλωτής ο οποίος είτε δημιούργησε μια γρατζουνιά στο μηχάνημα του, είτε το παρέλαβε με κάποιο μικρό ελάττωμα

και δεν αποδέχτηκε την αναμονή, αλλά ζήτησε και πίεσε για αντικατάσταση μηχανήματος.

 

Ο αντιπρόσωπος της εταιρείας στην οποιαδήποτε ευρωπαϊκή χώρα θεωρεί ότι το να έχει ένα απούλητο στοκ μοντέλο 2 χρόνων

δείχνει κακή εικόνα για την αντιπροσωπεία του και ζητάει απ’ την εταιρεία να του αντικαταστήσει τα προϊόντα βιτρίνας ή και τα αποθεματικά.

 

Θα μπορούσα να συνεχίσω με άπειρα παραδείγματα, οι καταναλωτές αυτοί έχουν συνήθως αρκετή επιρροή,

κοινώς είναι “καλοί πελάτες” και κερδίζουν την επιστροφή των προϊόντων χωρίς να το δικαιούνται πραγματικά.

 

Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις, οι συσκευές επιστρέφουν σε ένα κεντρικό ευρωπαϊκό service / stockhouse,

επαναξιολογούνται, επισκευάζονται, αλλάζουν συσκευασίες και πωλούνται σε εναλλακτικό δίκτυο διανομής,

μόνο online και σε επιλεγμένους πελάτες χονδρικής οι οποίοι πληρούν κάποια ποιοτικά κριτήρια.

Ο τελικός καταναλωτής μπορεί να επωφεληθεί τιμές έως και 30% μειωμένες σε σχέση με της αντιπροσωπείας,

ενώ η επίσημη εταιρεία υποχρεώνει τις αντιπροσωπείες σε κάλυψη της εγγύησης των προϊόντων αυτών πανευρωπαϊκά.

Όλα τα προϊόντα έχουν επίσημο sticker ότι πέρασαν απ’ το εργοστάσιο του κατασκευαστή για επανέλεγχο

και βάσει ευρωπαϊκής νομοθεσίας θεωρούνται καινούρια και αμεταχείριστα, καθώς δεν έχουν χρησιμοποιηθεί από

τελικό χρήστη, παρά ίσως για χρονικό διάστημα μικρότερο των 14 ημερών.

 

Αυτή τη στιγμή έχουμε πετύχει συνεργασία με τη Lenovo και τη HP ενώ έχουμε πρόσβαση και σε κάποια προϊόντα της Dell.

Ο διαχωρισμός της ποιότητας των προϊόντων γίνεται στις εξής κατηγορίες.

 

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

Factory Refurbished A’

Καινούριο προϊόν, δε χρησιμοποιήθηκε ποτέ, original συσκευασία ή ειδική επανασυσκευασία,

original εγγύηση του κατασκευαστή.

 

Factory Refurbished B’

Καινούριο προϊόν με μικρές κοσμητικές, εμφανείς γρατζουνιές μόνο στο σασί / σκάφος, ΟΧΙ στην οθόνη.

Original συσκευασία ή ειδική επανασυσκευασία, original εγγύηση του κατασκευαστή.

Factory Refurbished C’

Καινούριο προϊόν με μικρές κοσμητικές, εμφανείς γρατζουνιές, αλλά και σημάδια φθοράς, μόνο

στο σασί / σκάφος, ΟΧΙ στην οθόνη. Original συσκευασία ή ειδική επανασυσκευασία, original εγγύηση του κατασκευαστή.

 

Factory Refurbished Demo

Προϊόν βιτρίνας με εμφανείς κοσμητικές γρατζουνιές και σημάδια φθοράς, ουδέτερη καφετί συσκευασία,

original εγγύηση του κατασκευστή.

 

Λόγω της φύσης των προϊόντων και του ότι το κάθε ένα απ’ αυτά έρχεται κατόπιν παραγγελίας απ’ το εξωτερικό,

έχουμε δημιουργήσει μια φόρμα για την απλοποίηση της καταγραφής των αναγκών σας, να σημειώσουμε ότι για κάθε προϊόν που σας δίνουμε τιμή,

έχει πρόσβαση ανά πάσα ώρα σε ζωντανή σύνδεση όλη η Ευρώπη οπότε καλό θα είναι να παίρνετε την απόφαση σας το πολύ εντός 2 ημερών.

Σε αυτό το σύνδεσμο μπορείτε να συμπληρώσετε τη φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος, καλό θα είναι να μας στέλνετε και ένα email

ή ένα μήνυμα στο viber για να εξυπηρετήσουμε έγκαιρα.