To service της Reboot κατανοώντας τον καταναλωτή και τις ανάγκες του προσφέρει εγγύηση σε κάθε laptop service ή pc service, όχι μόνο στα ανταλλακτικά αλλά τις περισσότερες φορές και στα εργατικά!

Έχουν παρατηρηθεί περιπτώσεις όπου οι καταναλωτές, τρομοκρατημένοι απ’ την κρίση της εποχής, ρωτούν με αγωνία τί θα συμβεί αν το laptop τους ξαναπαρουσιάσει την ίδια ή παρόμοια βλάβη σε σύντομο χρονικό διάστημα. Το service της Reboot όταν χρησιμοποιεί ανταλλακτικό, προσφέρει εγγύηση  6 μηνών έως 2 χρόνων στα καινούρια και 3 μηνών στα μεταχειρισμένα.

Σε μια τυπική περίπτωση laptop service, μια αντικατάσταση οθόνης για παράδειγμα, προσφέρουμε στον πελάτη εγγύηση 12 μηνών αν έχει επιλέξει καινούρια οθόνη ή 3 μηνών αν επιλέξει μεταχειρισμένη. Στο διάστημα της εγγύησης, στην περίπτωση που η οθόνη εμφανίσει βλάβη χωρίς υπαιτιότητα του πελάτη (δηλαδή δεν πέσει ή χτυπηθεί) τότε αναλαμβάνουμε την αντικατάσταση της με δωρεάν τα εργατικά!


laptop service, επισκευή laptop, επισκευή υπολογιστή
Το laptop service της Reboot δε θα σας πρότεινε ποτέ κάτι τέτοιο!

Δεν υπάρχει πελάτης μας ο οποίος να εξυπηρετήθηκε από το τμήμα laptop service της Reboot και να μην πήρε εγγύηση για την επισκευή του. Σκεπτόμενοι σαν πελάτες, προσφέρουμε επιλογές επισκευής, ανάλογα με τα χρήματα που μπορεί να διαθέσει ο καθένας.

Δυστυχώς τα μάτια μας έχουν δει πολλά έκτροπα. Πολλά laptop service εκμεταλλευόμενα την άγνοια του κόσμου προσφέρουν κακής ποιότητας υπηρεσίες και ανταλλακτικά με στόχο τη μεγιστοποίηση του κέρδους τους.

Χαρακτηριστικές είναι δύο περιπτώσεις πελατών μας:

Ομογενής από Ολλανδία, με laptop Sony Vaio, μας βρήκε θέλοντας να βγάλει τον υπολογιστή του προς πώληση καθότι μετά το πέρας της εγγύησης, αντικατέστησε στην αντιπροσωπεία της Sony τον ανεμιστήρα του 3 φορές μέσα σ’ ένα χρόνο και συνέχιζε να έχει προβλήματα. Όταν ανοίξαμε από περιέργεια το laptop διαπιστώσαμε ότι οι τεχνικοί του laptop service της Sony ουδέποτε είχαν αλλάξει τον ανεμιστήρα στο σύστημα ψύξης, καθώς το laptop φορούσε το εργοστασιακό του που ήταν όντως προβληματικό.

Πελάτισσα μας με laptop Toshiba του 2008, έφερε στο service μας υπολογιστή με χτυπημένο σκληρό. Όταν της ανακοινώσαμε ότι έπρεπε να της αντικαταστήσουμε το δίσκο, μας είπε ότι τον είχε αντικαταστήσει ήδη με καινούριο πριν από 4 μήνες σε γνωστή αλυσίδα καταστημάτων υπολογιστών. Ο δίσκος της είχε ημερομηνία κατασκευής 2007 και σίγουρα δεν ήταν καινούριος. Όταν της είπαμε να πάει να τον αλλάξει εντός εγγύησης, μας είπε ότι το τμήμα service δεν της είχε δώσει κανένα χαρτί για εγγύηση. Η τιμή που είχε πληρώσει ήταν υπερβολική ακόμα και για καινούριο ανταλλακτικό, πόσο μάλλον για μεταχειρισμένο.

Το laptop service της Reboot δε διστάζει να χρησιμοποιήσει μεταχειρισμένα ανταλλακτικά. Πάντα όμως κατόπιν συνεννόησης με τον πελάτη! Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας!