Τα Νέα Μας

Πρόσληψη Προσωπικού

 

Αναζητούμε άτομα για την επιπλέον στελέχωση του ηλεκτρονικού καταστήματος μας , ανταλλακτικών Η/Υ και τεχνολογικών προϊόντων, με έδρα το κέντρο της Θεσσαλονίκης.

Η θέση δεν απαιτεί τεχνικές / επισκευαστικές δεξιότητες, ωστόσο για την ποιότητα εξυπηρέτησης των πελατών μας, θα προτιμηθούν άτομα με εμπειρία στον κλάδο.

 

Επιθυμητά προσόντα:

 

Πτυχίο ΑΕΙ, ΤΕΙ ή ΙΕΚ στον τομέα πληροφορικής ή οικονομικών.

Προϋπηρεσία τουλάχιστον ενός έτους σε ανάλογη θέση.

Γνώσεις διαχείρισης συστημάτων αποθήκης.

Καλή γνώση εφαρμογών γραφείου ( word – excel )

Βασικές γνώσεις λογιστικής για έκδοση παρασταστικών.

Πολύ καλή γνώση ελληνικής και καλή γνώση αγγλικής γλώσσας. ( γραπτά και προφορικά ).

Ταχεία ικανότητα πληκτρολόγησης κειμένου σε ελληνικά και αγγλικά.

Ικανότητες εργασίας σε ομάδα, προγραμματισμού εργασιών και τήρησης χρονοδιαγραμμάτων.

Επαγγελματισμός, υπευθυνότητα, προθυμία, ευγένεια

Επικοινωνιακές δεξιότητες, άνεση στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση.

Κριτική και αναλυτική σκέψη στην επίλυση προβλημάτων.

 

Βασικές αρμοδιότητες:

Εξυπηρέτηση ηλεκτρονικών και τηλεφωνικών παραγγελιών για πανελλαδική αποστολή.

Διαχείριση του eshop και του προγράμματος αποθήκης με προσθήκη και ενημέρωση προϊόντων.

Διαχείριση της φυσικής αποθήκης ( logistics, παραλαβή, διακίνηση )

Επικοινωνία με επιβεβαιωμένες παραγγελίες. ( τηλεφωνικά, γραπτά, ή δια ζώσης )

 

Η επιχείρηση προσφέρει:

Σταθερές αποδοχές με δυνατότητα ανέλιξης.

Δυνατότητα επιλογής ωραρίου εργασίας.

Διαρκής υποστήριξη και εκπαίδευση.

 

Αποστολή βιογραφικών στο [email protected]