1. ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΥΣΚΕΥΗΣ ΠΡΟΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗ
Μπαίνετε στην αρχική σελίδα rebootyourpc.gr.
Πάνω αριστερά επιλέγετε Αιτήματα.
Αν δε θέλετε να εγγραφείτε επιλέγετε “Συνέχεια ως επισκέπτης”
Ξεκινάτε απ’ το τελευταίο πεδίο που φαίνεται κενό και επιλέγεται στο μενού “Κατηγορία” την επιλογή “Επισκευή.”
Συμπληρώνετε το Ονοματεπώνυμο σας, ένα email επικοινωνίας, το μοντέλο της συσκευής σας, αναφέρετε συνοπτικά ή αναλυτικά το πρόβλημα σας, συμπληρώνετε φωτογραφίες αν το κρίνετε απαραίτητο. Στοιχεία διεύθυνσης για την επιστροφή της συσκευής στο χώρο σας και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας για την κούριερ.
Ένας αρμόδιος τεχνικός σύντομα θα σας απαντήσει αν αξίζει να στείλετε τη συσκευή σας προς επισκευή.
Σε περίπτωση που δε συνεργάζεστε με κάποια εταιρεία ταχυμεταφορών, τότε μπορείτε να αποστείλετε τον υπολογιστή σας στην εταιρεία, μέσω της ACS Courier ή της Γενικής Ταχυδρομικής.
Πακετάρετε το λάπτοπ σας στο χώρο σας στεγανά, καθώς κατά τη μεταφορά προς τη Reboot, φέρετε ο ίδιος την ευθύνη της συσκευασίας. Καμία εταιρία ταχυμεταφορών δε θα αναλάβει να μεταφέρει το λάπτοπ σας, απλά μέσα στην τσάντα του. Εφόσον δεν έχετε το κουτί αγοράς του λάπτοπ σας, τότε θα χρειαστείτε χαρτόκουτο και φυσαλίδα συσκευασίας, ή εφημερίδες για το αμπαλάζ. Για έξτρα προστασία μπορείτε να το βάλετε σε μια θήκη ή τσάντα αλλά αυτό θα αυξήσει το βάρος του δέματος. (βλ. στο τέλος της σελίδας). Η συσκευασία πρέπει να περιλαμβάνει το λάπτοπ, το τροφοδοτικό του και τη μπαταρία του. Αν κατόπιν επικοινωνίας με τη Reboot, κάποιο απ’ αυτά δεν κριθεί αναγκαίο, τότε μπορεί να παραληφθεί.
Αν έχετε κάνει τηλεφωνική συνεννόηση, μην ξεχάσετε να γράψετε σε ένα χαρτί μέσα στο δέμα τα στοιχεία αποστολής σας, τηλέφωνα επικοινωνίας καθώς και την ακριβή βλάβη / ιστορικό του λάπτοπ σας. Μια απλή κίνηση η οποία θα επιταχύνει τη διαδικασία της διάγνωσης / επισκευής του φορητού σας. Αν έχετε δηλώσει το αίτημα επισκευής μέσω του συστήματος απλά αναφέρετε τον κωδικό του αιτήματος σε ένα χαρτί στο εσωτερικό της συσκευασίας ώστε να είναι ευκολότερη η ταυτοποίηση της συσκευής σας.
Μπαίνοντας στην ιστοσελίδα της ACS Courier, ή της Γενικής Ταχυδρομικής, τηλεφωνείτε στο πλησιέστερο σας υποκατάστημα και αυτοί στέλνουν μεταφορέα που παραλαμβάνει το δέμα από το χώρο σας, χωρίς άμεση πληρωμή. (αποστολή με χρέωση παραλήπτη).
Εφόσον συνεργάζεστε με οποιαδήποτε άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών μπορείτε να αποστείλετε το laptop σας μέσω εκείνης με δική σας χρέωση στα παρακάτω στοιχεία:
Επωνυμία Εταιρείας: Reboot
Υπεύθυνος Επικοινωνίας: Ψαρράς Λάζαρος
Διεύθυνση: Αρκαδιουπόλεως 5, Θεσσαλονίκη 54632
Τηλέφωνο: 2310610642
Μετά την παραλαβή του λάπτοπ από τη Reboot, αποστέλλουμε είτε μέσω του συστήματος, είτε τηλεφωνικά, είτε με SMS ότι παραλάβαμε τη συσκευή σας.
Μετά τη διάγνωση, σας ενημερώνουμε για το ποσό που κοστολογήσαμε και εφόσον συμφωνήσετε, προχωρούμε τη διαδικασία της επισκευής.
Μετά την επισκευή, έχετε τη δυνατότητα των εξής τρόπων πληρωμής και σας αποστέλλουμε το λάπτοπ σας όπου εσείς επιθυμείτε.
Υποδείξεις
- Σε περίπτωση που το δέμα ξεπερνάει τα 4 kg σε βάρος, δεν ισχύει η παραπάνω τιμή. Κάθε επιπλέον κιλό επιβαρύνει κατά 2€ τη χρέωση από εμάς και για τα 2 δρομολόγια.
- Όταν αποστέλλετε το δέμα σας είστε υπεύθυνοι για το πόσα κιλά θα χρεωθεί αυτό. Καλό είναι να το ζυγίζετε πριν το στείλετε ώστε να υποδείξετε στον ταχυμεταφορέα τί να γράψει κατά την παραλαβή του δέματος σας. Υπάρχουν περιπτώσεις όπου δέματα χρεώθηκαν 3-5 κιλά περισσότερο, κάτι για το οποίο δεν ευθύνεται η Reboot.
- Σε περίπτωση που η έδρα σας καθορίζεται ως “δυσμενής μετάβαση” από τη μεταφορική εταιρεία, τότε δεν υπάρχει διαφορά στην οικονομική πολιτική, απλά θα πρέπει να παραλάβετε από το υποκατάστημα της περιοχής σας το δέμα σας, όταν θα ειδοποιηθείτε για την άφιξη του, από τη μεταφορική. Η παραλαβή του δέματος από την έδρα σας ωστόσο, γίνεται κανονικά.
2. ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΡΟΪΌΝΤΟΣ ΓΙΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΕΝΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ
Μπαίνετε στην αρχική σελίδα rebootyourpc.gr.
Πάνω αριστερά επιλέγετε Αιτήματα.
Αν δε θέλετε να εγγραφείτε επιλέγετε “Συνέχεια ως επισκέπτης”
Ξεκινάτε απ’ το τελευταίο πεδίο που φαίνεται κενό και επιλέγεται στο μενού “Κατηγορία” την επιλογή “Κάλυψη Εγγύησης”
Συμπληρώνετε τα υπόλοιπα πεδία Αριθμός Παραγγελίας ( εφόσον αγοράσατε το προϊόν ηλεκτρονικά ), κωδικός καταστήματος ( αναφέρεται στο χαρτί κάλυψης εγγύησης που παραλάβατε ), τηλέφωνο και διεύθυνση επικοινωνίας για να αποστείλουμε πίσω το προϊόν σας.
Να σημειωθεί ότι τα μεταφορικά για να έρθει το προϊόν πίσω στο κατάστημα μας επιβαρύνουν εσάς, ενώ να σημειωθεί ότι παραλαμβάνουμε προϊόντα που θα έρθουν στην πόρτα μας και όχι σε κάποιο κατάστημα ή ταχυδρομείο. Αν δεν έχετε κάποια μεταφορική ή κούριερ που συνεργάζεστε μπορείτε να στείλετε με χρέωση δική μας μέσω ACS ή Speedex το χαλασμένο προϊόν και θα σας χρεώσουμε 3€ αν πρόκεται για δέμα έως 2kg.
Για περαιτέρω πληροφορίες μπορείτε να δείτε αναλυτικά την πολιτική επιστροφών όπου αναφέρονται όλες οι λεπτομέρειες.
Ένας αρμόδιος πωλητής θα σας ενημερώσει για να προχωρήσετε στην αποστολή του προϊόντος που θέλετε να επιστρέψετε εντός εγγύησης.
3. ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΡΟΪΌΝΤΟΣ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΛΟΓΩ ΛΑΘΟΥΣ, ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟΥ, Η ΕΝΤΟΣ 7 ΗΜΕΡΩΝ
Μπαίνετε στην αρχική σελίδα rebootyourpc.gr.
Πάνω αριστερά επιλέγετε Αιτήματα.
Αν δε θέλετε να εγγραφείτε επιλέγετε “Συνέχεια ως επισκέπτης”
Ξεκινάτε απ’ το τελευταίο πεδίο που φαίνεται κενό και επιλέγεται στο μενού “Κατηγορία” την επιλογή “Επιστροφές Προϊόντων”
Συμπληρώνετε όλα τα πεδία που υπάρχουν στη φόρμα.
Να σημειωθεί ότι σε περίπτωση χαλασμένου προϊόντος τα μεταφορικά επιβαρύνουν αποκλειστικά εμάς, ενώ σε περίπτωση λάθους παραγγελίας, η υπαναχώρησης, τα μεταφορικά επιβαρύνουν αποκλειστικά εσάς.
Για περαιτέρω πληροφορίες μπορείτε να δείτε αναλυτικά την πολιτική επιστροφών όπου αναφέρονται όλες οι λεπτομέρειες.
Ένας αρμόδιος πωλητής θα σας ενημερώσει για να προχωρήσετε στην αποστολή του προϊόντος που θέλετε να επιστρέψετε και θα σας δώσει τις υπόλοιπες οδηγίες.