Η διάγνωση στο κατάστημα, που περιλαμβάνει μια αναγνώριση των συμπτωμάτων και μια γνωμάτευση με πιθανά κοστολόγια, ήταν, είναι και θα είναι δωρεάν. Περιπτώσεις οι οποίες απαιτούν 1 εργατοώρα ή και περισσότερες για να εξακριβωθεί το μέγεθος της βλάβης, εμπίπτουν στην κατηγορία Τεχνικού Ελέγχου και χρεώνονται με 10€ + ΦΠΑ. Ο τεχνικός έλεγχος χρεώνεται σαν υπηρεσία αποκλειστικά μόνος του και όχι μαζί με υπηρεσία επισκευής. Πελάτης ο οποίος θα πληρώσει για παροχή υπηρεσιών σε μια επισκευή, δε θα πληρώσει ποτέ τεχνικό έλεγχο. “Πονηρές” περιπτώσεις κατά τις οποίες ο πελάτης θέλει να γίνει δοκιμή ενός εξαρτήματος, αλλά δεν αγοράζει μετά το αντίστοιχο απ’ το κατάστημα, χρεώνονται για παραδειγματισμό. ( Π.χ. δοκιμάστε λίγο τη μνήμη στο λάπτοπ μου αν έχει καεί, ή βάλτε το γνήσιο φορτιστή να δούμε αν φορτίζει, αλλά μετά θα ψάχνουμε στο ίντερνετ να βρούμε ένα ανταλλακτικό 5€ φθηνότερα).

Ας ξεκινήσουμε λέγοντας ότι το κατάστημα δεν έχει ως στόχο την τιμωρία των πελατών που επιθυμούν την προσωπική εξυπηρέτηση, αλλά χρηματική επιβράβευση των ανθρώπων που καταναλώνουν το χρόνο τους αντί για το δικό μας. Παρακάτω αναλύουμε:

Τιμή Web: Αφορά ηλεκτρονικές παραγγελίες στις οποίες δεν απασχολείται προσωπικό στο κατάστημα ή τηλεφωνικά για καταγραφή στοιχείων, τεχνικές ερωτήσεις και απομακρυσμένες διαγνώσεις. Αφορούν ανθρώπους που κάνουν την έρευνα τους, συμφωνούν με τους όρους του καταστήματος και είναι υπεύθυνοι για την παραγγελία τους. Μια ηλεκτρονική παραγγελία με παραλαβή απ’ το κατάστημα, εξυπηρετείται στην τιμή web. Ερωτήσεις για το ωράριο του καταστήματος ή για την ακριβή τοποθεσία δεν επηρεάζουν την πολιτική τιμών.

Τιμή Καταστήματος:  Αφορά τηλεφωνικές παραγγελίες στις οποίες ο πελάτης ξεκινάει με τεχνικές απορίες, ρωτάει 2-3 ερωτήσεις επειδή βαριέται να διαβάσει την πολιτική επιστροφών, τις δυνατότητες εγγύησης, ή προσπαθεί να μάθει πώς μπορεί να λύσει μόνος του ένα πρόβλημα που δε μαθαίνεται σε ένα τηλέφωνο. Τηλεφωνικές παραγγελίες που απαιτείται καταγραφή στοιχείων αποστολής, τιμολόγησης, περιπτώσεις που ο πελάτης δεν εμπιστεύεται να βάλει τα στοιχεία του στην ιστοσελίδα μας ή βαριέται να το κάνει εξυπηρετούνται σε τιμή καταστήματος. Αγορά refurbished προϊόντος στο οποίο ο πελάτης επιθυμεί να επιλέξει ανάμεσα απ’ τα διαθέσιμα και έρχεται απ το κατάστημα για δειγματισμό και προσθέτει επιπλέον όρους στην εξυπηρέτηση του, λαμβάνουν οπωσδήποτε τιμή καταστήματος.

Τιμή Α-Β:    Αφορά προϊόντα στα οποία είναι παραμετροποιήσιμα, δηλαδή έχουν σίγουρα στο πλάι κάποιες επιλογές που δεν προσέξατε την ύπαρξη τους. Π.χ. δυνατότητα αγοράς ενός προϊόντος χωρίς παρελκόμενα, αγορά ενός υπολογιστή με εξτρά μνήμη RAM κ.α. Αφορά τη φθηνότερη ως την ακριβότερη εκδοχή ενός προϊόντος που προσφέρει το κατάστημα μας.

Η επιχείρηση εδώ και 10 χρόνια χρησιμοποιεί το πρότυπο FIFO ( ο πρώτος που μπαίνει, βγαίνει πρώτος ) στην εξυπηρέτηση των πελατών της στη λιανική. Βλάβες των 3+ εργατοωρών δεν εξυπηρετούνται σχεδόν ποτέ αυθημερόν. Δε δουλεύουμε με ραντεβού για πελάτες λιανικής, παρά μόνο με συνεργάτες χονδρικής οι οποίοι είτε δεσμεύονται με συμβόλαιο συνεργασίας, είτε έχουν αποδείξει έμπρακτα τη δέσμευση τους προς το κατάστημα. Βλάβες οι οποίες εξ ορισμού χρειάζονται 1 εργατοώρα ή και λιγότερο για να εξυπηρετηθούν, εννοείται ότι εκτελούνται αυθημερόν, εκτός συγκλονιστικού απροόπτου και καλό θα ήταν να υπάρχει μια επικοινωνία.

Δεχόμαστε συσκευές απ’ όλη την Ελλάδα, μπορείτε να διαβάσετε εδώ για τους τρόπους αποστολής, συνεργαζόμαστε με την ACS και τη Speedex και ισχύει 5€ ανά δρομολόγιο για συσκευές έως 4kg. Για τους κατοίκους του πολεοδομικού συγκροτήματος της Θεσσαλονίκης, τα μεταφορικά είναι δωρεάν για συσκευές έως 10kg, αλλά πρέπει να υπάρχει τηλεφωνική επικοινωνία με το κατάστημα για την αποστολή – παραλαβή.

Επισκευάζονται σταθεροί και φορητοί υπολογιστές, tablets και τηλέφωνα. Κατόπιν επικοινωνίας, συγκεκριμένες βλάβες σε οθόνες υπολογιστών. Δεν επισκευάζουμε τηλεοράσεις, ηχοσυστήματα, οικιακές συσκευές και εκτυπωτές.

Οι μήνες/έτη εγγύησης που αναφέρονται στην ιστοσελίδα μας αφορούν την εγγύηση που δίνει το κατάστημα για το κάθε προϊόν με δικά μας μεταφορικά από εμάς προς τον κατασκευαστή και καμία επιβάρυνση προς τον πελάτη. Για λεπτομέρειες που αφορούν την πολιτική επιστροφών μπορείτε να διαβάσετε εκτενώς εδώ. Π.χ. Επεξεργαστής Intel έχει 3 χρόνια εγγύηση από το εργοστάσιο, αλλά το κατάστημα αναγράφει πως δίνει 2 έτη εγγύηση. Αν χαλάσει στο πρώτο έτος της λειτουργίας του ο επεξεργαστής επιστρέφεται στο κατάστημα μας με έξοδα του πελάτη και επιστρέφεται σε αυτόν απ’ το κατάστημα μας. Τα μεταφορικά απ’ το κατάστημα μας προς την Intel δεν τον επιβαρύνουν. Αν ο επεξεργαστής χαλάσει στο 3το έτος της λειτουργίας του καλό θα ήταν ο πελάτης να επικοινωνήσει κατευθείαν με την κατασκευάστρια εταιρεία, στο παράδειγμα μας την Intel.

Το κατάστημα από 01/01/2019 έχει σταματήσει να δέχεται συσκευές επιστρέφοντας μετρητά. Η πολιτική που ισχύει για να επιστρέψετε συγκεκριμένες συσκευές ορίζεται επακριβώς εδώ.

Αυτή τη στιγμή η ιστοσελίδα επικεντρώνεται σε πωλήσεις εντός της ελληνικής επικράτειας. Αν βρίσκεστε εκτός Ελλάδας θα πρέπει να στείλετε την παραγγελία σας στο email sales (@ ) rebootyourpc.gr και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για το κόστος μεταφορικών. Να σημειωθεί ότι για παραγγελίες εξωτερικού θα πρέπει οι πληρωμές να γίνονται προκαταβολικά μέσω τραπεζικού εμβάσματος.