Τί ισχύει με τις εγγυήσεις στο κατάστημα σας;

Οι μήνες/έτη εγγύησης που αναφέρονται στην ιστοσελίδα μας αφορούν την εγγύηση που δίνει το κατάστημα για το κάθε προϊόν με δικά μας μεταφορικά από εμάς προς τον κατασκευαστή και καμία επιβάρυνση προς τον πελάτη. Για λεπτομέρειες που αφορούν την πολιτική επιστροφών μπορείτε να διαβάσετε εκτενώς εδώ. Π.χ. Επεξεργαστής Intel έχει 3 χρόνια εγγύηση από το εργοστάσιο, αλλά το κατάστημα αναγράφει πως δίνει 2 έτη εγγύηση. Αν χαλάσει στο πρώτο έτος της λειτουργίας του ο επεξεργαστής επιστρέφεται στο κατάστημα μας με έξοδα του πελάτη και επιστρέφεται σε αυτόν απ’ το κατάστημα μας. Τα μεταφορικά απ’ το κατάστημα μας προς την Intel δεν τον επιβαρύνουν. Αν ο επεξεργαστής χαλάσει στο 3το έτος της λειτουργίας του καλό θα ήταν ο πελάτης να επικοινωνήσει κατευθείαν με την κατασκευάστρια εταιρεία, στο παράδειγμα μας την Intel.

Αποστέλλετε παραγγελίες εκτός Ελλάδας;

Αυτή τη στιγμή η ιστοσελίδα επικεντρώνεται σε πωλήσεις εντός της ελληνικής επικράτειας. Αν βρίσκεστε εκτός Ελλάδας θα πρέπει να στείλετε την παραγγελία σας στο email sales (@ ) rebootyourpc.gr και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για το κόστος μεταφορικών. Να σημειωθεί ότι για παραγγελίες εξωτερικού θα πρέπει οι πληρωμές να γίνονται προκαταβολικά μέσω τραπεζικού εμβάσματος.

Υπάρχει χρέωση για τις διαγνώσεις των βλαβών στo κατάστημα;

Η διάγνωση στο κατάστημα, που περιλαμβάνει μια αναγνώριση των συμπτωμάτων και μια γνωμάτευση με πιθανά κοστολόγια, ήταν, είναι και θα είναι δωρεάν. Περιπτώσεις οι οποίες απαιτούν 1 εργατοώρα ή και περισσότερες για να εξακριβωθεί το μέγεθος της βλάβης, εμπίπτουν στην κατηγορία Τεχνικού Ελέγχου και χρεώνονται με 10€ + ΦΠΑ. Ο τεχνικός έλεγχος χρεώνεται σαν υπηρεσία αποκλειστικά μόνος του και όχι μαζί με υπηρεσία επισκευής. Πελάτης ο οποίος θα πληρώσει για παροχή υπηρεσιών σε μια επισκευή, δε θα πληρώσει ποτέ τεχνικό έλεγχο. “Πονηρές” περιπτώσεις κατά τις οποίες ο πελάτης θέλει να γίνει δοκιμή ενός εξαρτήματος, αλλά δεν αγοράζει μετά το αντίστοιχο απ’ το κατάστημα, χρεώνονται για παραδειγματισμό. ( Π.χ. δοκιμάστε λίγο τη μνήμη στο λάπτοπ μου αν έχει καεί, ή βάλτε το γνήσιο φορτιστή να δούμε αν φορτίζει, αλλά μετά θα ψάχνουμε στο ίντερνετ να βρούμε ένα ανταλλακτικό 5€ φθηνότερα).

Παρέχετε δυνατότητα αυθημερόν διάγνωσης και επισκευής μιας συσκευής;

Η επιχείρηση εδώ και 10 χρόνια χρησιμοποιεί το πρότυπο FIFO ( ο πρώτος που μπαίνει, βγαίνει πρώτος ) στην εξυπηρέτηση των πελατών της στη λιανική. Βλάβες των 3+ εργατοωρών δεν εξυπηρετούνται σχεδόν ποτέ αυθημερόν. Δε δουλεύουμε με ραντεβού για πελάτες λιανικής, παρά μόνο με συνεργάτες χονδρικής οι οποίοι είτε δεσμεύονται με συμβόλαιο συνεργασίας, είτε έχουν αποδείξει έμπρακτα τη δέσμευση τους προς το κατάστημα. Βλάβες οι οποίες εξ ορισμού χρειάζονται 1 εργατοώρα ή και λιγότερο για να εξυπηρετηθούν, εννοείται ότι εκτελούνται αυθημερόν, εκτός συγκλονιστικού απροόπτου και καλό θα ήταν να υπάρχει μια επικοινωνία.

Μπορώ να στείλω τη συσκευή μου στο κατάστημα σας;

Δεχόμαστε συσκευές απ’ όλη την Ελλάδα, μπορείτε να διαβάσετε εδώ για τους τρόπους αποστολής, συνεργαζόμαστε με την ACS και τη Speedex και ισχύει 5€ ανά δρομολόγιο για συσκευές έως 4kg. Για τους κατοίκους του πολεοδομικού συγκροτήματος της Θεσσαλονίκης, τα μεταφορικά είναι δωρεάν για συσκευές έως 10kg, αλλά πρέπει να υπάρχει τηλεφωνική επικοινωνία με το κατάστημα για την αποστολή – παραλαβή.

Ποιές συσκευές επισκευάζετε στο κατάστημα σας;

Επισκευάζονται σταθεροί και φορητοί υπολογιστές, tablets και τηλέφωνα. Κατόπιν επικοινωνίας, συγκεκριμένες βλάβες σε οθόνες υπολογιστών. Δεν επισκευάζουμε τηλεοράσεις, ηχοσυστήματα, οικιακές συσκευές και εκτυπωτές.

Μπορώ να αποσύρω την παλιά μου συσκευή στο κατάστημα σας για να πάρω μετρητά;

Το κατάστημα από 01/01/2019 έχει σταματήσει να δέχεται συσκευές επιστρέφοντας μετρητά. Η πολιτική που ισχύει για να επιστρέψετε συγκεκριμένες συσκευές ορίζεται επακριβώς εδώ.