ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ
- Για όλες τις ηλεκτρονικές αγορές μέσω της ιστοσελίδας, ο πελάτης οφείλει να συμπληρώσει τη φόρμα επιστροφών μέσω του σχετικού συστήματος αιτημάτων και να συμπληρώσει τα στοιχεία που θα του ζητηθούν. Σε κάθε άλλη περίπτωση το κατάστημα διατηρεί το δικαίωμα να μην κάνει δεκτό το αίτημα επιστροφής.
- Αιτήματα επιστροφών που θα γίνονται για αγορές μέσω οποιασδήποτε διαδικτυακής πλατφόρμας, οφείλουν να ακολουθήσουν τις διαδικασίες που προτείνει η εκάστοτε πλατφόρμα / μεταμηχανή αγορών.
- Μόνο αιτήματα επιστροφών προϊόντων που προήλθαν από αγορές μέσω του φυσικού καταστήματος μπορούν να εξυπηρετηθούν στο ταμείο του καταστήματος και η επιχείρηση δύναται να ζητήσει εύλογα χρονικά περιθώρια ελέγχου.
- Σε όλες τις περιπτώσεις επιστροφής προϊόντος η επιχείρηση μας παραλαμβάνει μόνο στην έδρα του φυσικού καταστήματος και όχι σε οποιοδήποτε ενδιάμεσο σημείο. Διατηρούμε κάθε δικαίωμα να μην παραλάβουμε ένα προϊόν επιστροφής εφόσον μας ζητηθεί η οποιαδήποτε ενέργεια που θα κρίνουμε ως περιττή.
- Οποιοσδήποτε αγοραστής θέλει να επιστρέψει ένα προϊόν στο οποίο οφείλει να επιβαρυνθεί μεταφορικά έξοδα και δε θέλει να πληρώσει την κούριερ ως ιδιώτης, μπορεί να αποστείλει το δέμα του με χρέωση παραλήπτη με τις εταιρείες ACS, Γενική Ταχυδρομική και Speedex. Η επιχείρηση δεν παραλαμβάνει με χρέωση παραλήπτη από άλλες ταχυμεταφορικές εταιρείες. Το κόστος αυτών των μεταφορικών συμψηφίζεται και χρεώνεται κανονικά εφόσον δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις για δωρεάν επιστροφή προϊόντος. ( Κόστος υπηρεσίας επιστροφής: 7Ε για προϊόντα ογκομετρικού βάρους έως 2kg, + 3.5E για κάθε επιπλέον κιλό )
- Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα ή λείπει ιδιότητας η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με τη Reboot, ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στη Reboot καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν τη Reboot, αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την επιχείρηση τρόπος επιστροφής.
Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων ή DOA ( dead on arrival )
Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα, εφόσον αυτό βεβαιωθεί από τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας ή σε περίπτωση που η ίδια η Reboot παρέχει απευθείας την εγγύηση καλής λειτουργίας ισχύουν τα ακόλουθα:
- Η εγγύηση παρέχεται για περιορισμένο χρονικό διάστημα που αναγράφεται στα αναλυτικά χαρακτηριστικά του προϊόντος. Μετά το πέρας της περιόδου αυτής ή επισκευή, η αντικατάσταση των προϊόντων είναι δυνατή, με επιπλέον χρέωση κατόπιν νέας συμφωνίας με τον πελάτη.
- Η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (το έντυπο της εγγύησης και η απόδειξη λιανικής επιστρέφονται όπως είναι, εάν για την αγορά εκδόθηκε τιμολόγιο, απαιτείται έκδοση δελτίου αποστολής με αναφορά στον αριθμό τιμολογίου ) και πλήρη τη συσκευασία του. Αν πρόκειται για ελάττωμα που διαπιστώθηκε αργότερα από την παράδοση και η συσκευασία δεν υπάρχει ή επίσης αν η συσκευασία του προϊόντος παραλήφθηκε από τους διανομείς κατά την παράδοση του είδους, δεν απαιτείται η συσκευασία του προϊόντος.
- Για να θεωρηθεί ένα προϊόν ελαττωματικό κατά την παράδοση ( DOA ) και η ευθύνη του να επιβαρύνει την επιχείρηση, θα πρέπει να τηρούνται οι εξής προϋποθέσεις. Πρώτον η δήλωση του ως ελαττωματικό προϊόν να γίνει εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του από τον πελάτη, αλλά και η συσκευασία του να μη φέρει χτυπήματα ικανά να καταστρέψουν το προϊόν κατά τη μεταφορά του. Μετά το πέρας των 7 ημερών, το προϊόν προς επιστροφή δε λογίζεται ως ελαττωματικό κατά την παράδοση. Επίσης αν επιστρέψει στην επιχείρηση με συσκευασία διαφορετική εκτός της πρωτότυπης, ακόμα και εντός των 7 ημερών, η επιχείρηση δύναται να αμφισβητήσει την ορθή μεταφορά του προϊόντος, ιδιαίτερα αν υπάρχουν σημάδια αλλοίωσης σε αυτό. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν (το έντυπο της εγγύησης και η απόδειξη λιανικής επιστρέφονται όπως είναι, εάν για την αγορά εκδόθηκε τιμολόγιο, απαιτείται έκδοση δελτίου αποστολής με αναφορά στον αριθμό τιμολογίου ) και πλήρη τη συσκευασία του.
- Σε όλες τις περιπτώσεις επιστροφής προϊόντων για έλεγχο / αντικατάσταση ή πίστωση εντός εγγύησης, τα έξοδα αποστολής και επιστροφής των προϊόντων επιβαρύνουν τον πελάτη. Εξαίρεση αποτελούν οι επιστροφές λόγω παραλαβής του πελάτη άλλων από των πωληθέντων, ή για προϊόντα που θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA). Στις περιπτώσεις αυτές τα έξοδα και των δύο αποστολών επιβαρύνουν τη Reboot.
- Λόγω της φύσης συγκεκριμένων προϊόντων, όπως κάποια ιδιαίτερα ηλεκτρονικά ανταλλακτικά, η επιστροφή τους κατόπιν της εγκατάστασης τους δεν είναι εφικτή, είτε γιατί έχουν χάσει κάποιες απ’ τις ιδιότητες τους (π.χ. ένα βύσμα USB φορητού Η/Υ), είτε επειδή δε μπορεί να αξιολογηθεί επαρκώς αν επήλθε ζημιά κατά την εγκατάσταση τους. (π.χ. μια καλωδιοταινία οθόνης φορητού H/Y.) Στα προϊόντα αυτά αναφέρονται συγκεκριμένοι όροι για την εγγύηση τους.
Δικαίωμα υπαναχώρησης από τις εξ αποστάσεως συμβάσεις βάσει του Ν. 4967/2022 ( σύμφωνα με την Οδηγία (ΕΕ) 2019/2161)
Από αρχική υποβολή της παραγγελίας του πελάτη μέχρι και προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης παροχής υπηρεσιών (όταν πρόκειται τέτοια σύμβαση), ή από την παράδοση (όταν πρόκειται για προϊόντα) και μάλιστα όταν είναι πολλά στην ίδια παραγγελία από την παράδοση και του τελευταίου ενώ όταν υπάρχει υποχρέωση παράδοσης προϊόντων σε τακτά διαστήματα από την παράδοση του πρώτου, ο πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση.
Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.
Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η Reboot είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.
Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης η δε Reboot δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό. Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τα παρασχεθέντα μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης. Εάν ο καταναλωτής ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης τυχόν συνδεδεμένες συμβάσεις λήγουν αυτομάτως, χωρίς κανένα κόστος για τον πελάτη.
Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η Reboot υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε. Στις περιπτώσεις που το τίμημα των προϊόντων έχει καταβληθεί στο φυσικό κατάστημα της Reboot και επιπλέον, τα προϊόντα έχουν παραληφθεί από το φυσικό κατάστημα της Reboot, το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν εφαρμόζεται, καθώς η πώληση δεν θεωρείται ότι τελέστηκε από απόσταση.
Επιστροφές προϊόντων λόγω λανθασμένης παραγγελίας
Στην περίπτωση αυτή επιβαρύνεστε με τα έξοδα αποστολής των προϊόντων προς εσάς και επιστροφής τους προς εμάς εφόσον το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση.
Οποιεσδήποτε άλλες χρεώσεις έχουν υπάρξει όπως διατραπεζικά έξοδα, χρεώσεις αντικαταβολής, κτλ επιβαρύνουν πάλι τον αγοραστή.
Αν διαφωνείτε ως προς το ότι έχετε παραγγείλει κάτι λάθος, ανατρέξτε στη σελίδα Όροι Χρήσεις στην παράγραφο Αγορά Προϊόντων για να ελέγξετε αν ισχύουν αυτά που έχετε συμφωνήσει με το κατάστημα.
Σε περίπτωση που έχετε παραγγείλει οποιοδήποτε προϊόν από το κατάστημα μας και θέλετε να κάνετε χρήση του δικαιώματος υπαναχώρησης, μπορείτε να διαβάσετε στους Όρους χρήσης στην παράγροαφο “Δικαίωμα υπαναχώρησης από τις εξ αποστάσεως συμβάσεις βάσει του Ν. 2251/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013)” για το αν πληρείτε τις προϋποθέσεις. Η επιστροφή των προϊόντων θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (το έντυπο της εγγύησης και η απόδειξη λιανικής επιστρέφονται όπως είναι, εάν για την αγορά εκδόθηκε τιμολόγιο, απαιτείται έκδοση δελτίου αποστολής με αναφορά στον αριθμό τιμολογίου, το πρωτότυπο το κρατάτε, σας κόβουμε πιστωτικό ) και πλήρη τη συσκευασία του.